Reklama
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: 2 szklanki zielonego groszku, 2 ząbki czosnku, pieprz,sól, szczypta cukru , 2 łyżki majonezu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: 5 łyżek ziaren sezamu, sok z połówki cytryny, 25 dag ciecierzycy, 2 łyżki oliwy z oliwek, pół szklanki czarnych oliwek, czosnek, olej sezamowy, sól, kumin

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: pomidor, 2 limonki l 3 awokado, pół cebuli, odrobina startego kminku, papryczka chili, 2 łyżeczki świeżej kolendry, sól , pieprz, świeży ogórek

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: 3 czerwone papryki, 10 dag orzechów włoskich, łyżka melasy z granatów, pół łyżeczki ostrych płatków chili, łyżeczka kuminu, łyżeczka koncentratu pomidorowego, sól, posiekany ząbek czosnku, bułka tarta do zagęszczenia, łyżka oliwy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 lipca (09:05)

    Składniki na 8 porcji: ● 1,5 szklanki mąki ● 2 łyżki śmietany 18% ● 10 dag masła ● po łyżeczce cukru i soli; dodatkowo : ● mała główka młodej kapusty ● cebula ● pół 80 dag mięsa mielonego ● 30 dag pieczarek ● po łyżce majeranku i tymianku ● pęczek koperku ● 5 dag masła ● 5 jajek ● pół szklanki śmietany ● kilka plastrów boczku ● 3 ząbki czosnku ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 20 lipca (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 mała główka kapusty, 40 dag chudej wieprzowiny, 20 dag sera owczego, 1 duża cebula, 2 łyżki octu balsamicznego,1 łyżeczka musztardy, 1 ząbek czosnku, kawałek (2 cm) imbiru, 1/2 papryczki chili, 250 ml bulionu warzywnego, 1/2 pęczka tymianku, sok z 1/2 cytryny, sól, pieprz, oliwa z oliwek do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 15 lipca (15:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 spore ziemniaki, najlepiej młode, 30 dag wędzonego boczku, 1 ostra papryczka, 2 ząbki czosnku, 1 listek laurowy, po 2-3 ziarenka ziela angielskiego i czarnego pieprzu, sól. Dodatkowo: 3 łyżki oliwy z oliwek, 2 ząbki czosnku, 2 łyżeczki ostrej papryki, 1/2 łyżeczki oregano, szczypta kurkumy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 15 lipca (15:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 ugotowane ziemniaki, 25 dag mięsa mielonego, 5 dag suszonych grzybów, po 2 łyżki kukurydzy i pokrojonej czerwonej papryki, 10 dag startego żółtego sera, słodka papryka, sól, pieprz, olej, koperek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 lipca (11:00)

    Obierz dużą marchewkę. Potem opłucz ją i potnij w cieniutkie plasterki (najlepiej krajalnicą lub nożem do obierania warzyw). W garnku rozgrzej 500 ml oleju. Na gorący tłuszcz włóż porcjami plasterki marchewki, następnie smaż po 2–3 minuty. Gotowe czipsy przełóż na papierowy ręcznik, by osączyć je z tłuszczu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 lipca (11:00)

    Pokrój wzdłuż 6-7 dużych plasterków wędzonego boczku. Do środka 12-14 suszonych śliwek wetknij po migdale bez skórki. Nadziane śliwki owiń boczkiem (ew. zepnij wykałaczkami). Włóż na patelnię z rozgrzanym olejem i zrumień ze wszystkich stron. Osącz z tłuszczu na ręczniku papierowym. Usuń wykałaczki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0