Reklama
  • Wczoraj, 28 czerwca (13:05)

    Składniki dla 4 osób: 30 dag ryżu • 2 pory • 2 czerwone papryki • 3 cebule • 30 dag boczku • 30 dag sera gouda • 20 dag pieczarek • olej do smażenia • 2 jajka • 4 łyżki masła • 3 łyżki bułki tartej • pół łyżeczki słodkiej czerwonej papryki • pół łyżeczki curry • pół łyżeczki oregano • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 28 czerwca (13:05)

    Składniki dla 4 osób. Kulki ryżowe: 30 dag ryżu • 4 łyżki masła • 10 dag parmezanu • 2 jajka • pół szklanki bułki tartej • 15 dag szpinaku • 10 dag sera feta • ząbek czosnku • olej • sól • pieprz. Sałatka: paczka mieszanki sałatowej • marchewka • 2 łyżki oliwy z oliwek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 250 g boczku lub bekonu ● cebula ● 375 g mąki ● 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia ● szczypta soli ● 30 g sera parmezan (lub innego podobnego) ●łyżka świeżego rozmarynu ● 2 jajka ● 250 ml mleka ● 125 g stopionego masła.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    300 g mąki ● 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia ● szczypta soli ● 2/3 szklanki zielonych oliwek bez pestek ● 30 g sera parmezan (lub innego podobnego) ● 2 jajka ● kilka pomidorów suszonych ● 1/2 czerwonej papryki ● 1/2 kostki sera feta ● 250 ml mleka ● 125 g stopionego masła ● zioła prowansalskie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 5-6 jajek ● cukinia ● 150 g serka koziego ● sól, pieprz ●masło ● 2 ząbki czosnku ● 4-5 dużych garści świeżego szpinaku ● 2/3 szklanki startego sera żółtego ● cebula

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● Opakowanie ciasta filo ● kulka sera mozzarella ● 300-350 g wędz. kurczaka ● czerwona papryka ● cebula dymka ● olej ● sól, pieprz ● 30 g masła stopionego ● ser żółty w plastrach (6 szt.) ● kilka pieczarek ● natka ● pomidor.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 200 g wędzonego boczku ● duża garść suszonych śliwek ●papryka mielona, tymianek ● 250 g mąki pszennej ● 100 g startego żółtego sera ● cebula ●250 ml jogurtu lub maślanki ● jajko ● 7 łyżek oleju ● 1/2 łyżeczki soli, pieprz ● tarta bułka ● banan do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● Cebula i olej do jej przesmażenia ● 120 g masła ● 120 g żółtego sera ● 180 g szynki ●pęczek szczypiorku ● 350 g mąki pszennej ● płaska łyżeczka proszku do pieczenia ●łyżeczka soli ● 2 jajka ● 250 ml mleka ● masło do natłuszczenia formy i mąka do wysypania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 500 g kurzych wątróbek ● gruszka ● cebula ● garść susz. żurawiny lub wiśni ●susz. tymianek i szałwia ● sól, pieprz ●masło klarowane ● 3 jajka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 250 g gotowanej szynki ● 2 ząbki czosnku ● mały słoik pomidorów suszonych w oleju ● 280 g mąki pszennej (jeśli chcesz, część możesz zastąpić żytnią) ● 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia ● kulka sera mozzarella ● 250 ml mleka ● 2 jajka ● 30 ml oleju (może być z susz. pomidorów).

    Czytaj więcej Komentarzy:0